środa, 18 stycznia 2017

[Unboxing, Avatars of War] Dwarf Berserker Lord

Witajcie w środowym unboxingu. Pomyślałem, że dawno nie było nic metalowego, dlatego dzisiaj zaproszę was na sprawdzenie zawartości blistra zatytułowanego Dwarf Berserker Lord od Avatars of War.

Dużych rozmiarów blister zawiera cztery elementy odlane z białego metalu: ciało krasnoludzkiego władcy, irokez, dłoń z toporem oraz końcówkę warkocza. Z jakością odlewów u tego producenta bywa bardzo różnie. Mam kilka modeli do bandy chaośników i nie wiedzieć czemu czaszka na napierśniku odlana jest tylko do połowy, jakby forma była mocno zużyta. Na szczęście w przypadku krasnoluda wygląda to lepiej. Oprócz linii podziału formy nie znalazłem większych mankamentów. Detale są ostre i widoczne.

Krasnolud jest w nieco dziwnej, ale dynamicznej pozie. Nie do końca wiem, czy zamysłem rzeźbiarza było oddanie walki, czy przechwalania się swoim orężem. 

Podoba mi się, że irokez nie jest odlany razem z korpusem. Bez żadnego wysiłku możecie mieć łysego slayera.

Wysokość modelu bez w/w uczesania to 23 mm (czubek głowy) / 27 mm (najwyższy punkt uniesionego topora).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz