środa, 25 stycznia 2017

[Unboxing, Avatars of War] Bör Dragonbane

Jeśli zostały dwa dni do weekendu, to oznacza, że czas na kolejny unboxing. W zeszłym tygodniu rozpakowałem dla was blister Dwarf Berserker Lord od Avatars of War. Zostajemy przy tym producencie, a poniżej poczytacie o modelu Bör Dragonbane.

Na figurkę składają się cztery elementy: ciało krasnoluda łącznie z jednoręcznymi toporami, irokez (znowu łatwo można zrobić łysego pogromcę), czaszka smoka oraz proporzec z trofeami. Wszystko odlane w białym metalu.

Poza krasnoluda nie jest zbyt dynamiczna, ale to akurat zaleta. Taki krępy i stosunkowo niski model lepiej wygląda w pozie "nie podchodź, bo zginiesz", niż "szarżuję, chociaż nie mam kolan". Linia podziału formy leci tutaj przez wszystkie elementy naokoło. Trzeba się będzie namęczyć, aby ją usunąć z uwagi na liczne zakamarki i dość bogatą rzeźbę.

Krasnolud jest dość wysoki: do czubka głowy mierzy sobie 26 mm, zatem jest o 3 mm wyższy w stosunku do towarzysza rozpakowanego w zeszłym tygodniu.





2 komentarze:

  1. A jak wygląda sprawa spasowania poszczególnych elementów? AoW robi bardzo ładne modele, ale wszystkie które miałem okazję malować miały mocno niedopasowane części :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj wygląda, że jest w miarę w porządku. Nic, czego pilnik i odrobina GS nie załatwi. Wspomniany przez Ciebie problem miałem srogi przy chaosowych lordzie z dwurakiem. Otarłem się o obłęd gięcia muskularnego łapska, bo nijak nie pasowało ono do rozstawu dłoni na toporze.

      Usuń