niedziela, 2 lipca 2017

Chaos Lord

Cześć! Dzisiaj chciałbym wam pokazać pomalowanego przeze mnie Chaos Lorda. Model skończyłem kupę lat temu, około 7 lub 8. Niedawno wpadł mi w ręce, chwilę odleżał na półce, aż wreszcie nadszedł czas na jego obfotografowanie.

Model metalowy od GW. Pierwotnie pochodził z blistra przeznaczonego do uniwersum Warhammera 40000. Gdyby jednak przymknąć oko na dwa niewielkie kominy na plecach, mógłby mordować i rabować również w Starym Świe..., tzn w Age of Sigmar.

Podstawka zrobiona z kawałka drewna o wymiarach 50x50mm (pewnie niewymiarowa do AoS/Wh40k). Na podstawce kamyczek, chrobotek i śnieg od GaleForce9. Krew zrobiona z farby Tamiya Clear Red z odrobiną czarnego washa oraz drobneg śniegu imitujące flaki.








12 komentarzy:

  1. Praca prześliczna, mrok, krew i moc! A rozmiar i kształt podstawki sprawiają, że najbardziej nadawałby się do battla/ 9th Age.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Cały czas się właśnie zastanawiam, czy by go jeszcze nie przepodstawkować. Mógłby zyskać wydaje mi się.

      Usuń
  2. Bardzo fajna kolorystyka. Minimalistyczna, a bogata. Świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jak patrzę ma inne moje koszmarki sprzed 8 lat, to aż się dziwie poziomowi tego figsa :)

      Usuń
  3. Prawdziwy, mroczny "Stary Świat".

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest klimat, jest mrok. Udane to.

    OdpowiedzUsuń