wtorek, 30 kwietnia 2019

Włócznicy z Averlandu

https://fatlazypainter.blogspot.com/2019/04/wocznicy-z-averlandu.html
Witajcie! Jak pewnie już czytaliście, 30 marca w Katowicach odbył się turniej Warheim Fantasy Skirmish, w którym brałem udział. Wystawiłem bandę Strażników dróg z Averlandu. Do tej pory pokazałem wam kilka modeli. Dzisiaj zapraszam was do obejrzenia włóczników, których wcieliłem w zastępy nieustraszonych strażników. Efekt o tyle powinien być interesujący, ponieważ do budowy użyłem elementów z różnych zestawów.

Wcześniej pokazałem na blogu:

Poniższe modele były najmocniej skonwertowane oraz poskładane z kilku zestawów. Wprawny obserwator bez trudu rozpozna:
- torsy, nogi, ręce, głowy z boxa Empire Militia od GW
- włócznie od Zwierzoludzi
- tarcze od szkieletów, w tym jedna z wypraski barbarzyńców do Frostgrave.

Powyższy misz-masz był wynikiem poszukiwań w szafie i torbach przeróżnych bitsów, które w miarę będą pasowały do ogólnej wizji imperialnych włóczników. Zależało mi na tym, aby nie składali się ze standardowych duperelków - ma to odzwierciedlać zdobyczne i wywalczone uzbrojenie.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz