wtorek, 12 marca 2019

Frostgrave Barbarians, czyli traperzy z Averlandu

Witajcie! Ostatnio rozpakowałem dla was dwie nowości od GW: skaveński zestaw kości oraz elementy terenu. Oczywiście blog ten stać powinien przede wszystkim modelami pomalowanymi. Tym bardziej miło mi dzisiaj pokazać wam dwa skończone modele: barbarzyńców do gry Frostgrave, którzy u mnie będą występować jako traperzy z księstwa Averlandu.

Skąd takie zawirowanie fabularne? Tak się składa, że 30 marca 2019 w katowickim klubie Inny Wymiar odbywa się turniej Warheim Fantasy Skirmish: Księstwa graniczne. Postanowiłem wziąć w nim udział, a przy tym pomalować od podstaw nową bandę. Po dłuższym namyśle wybór padł na Strażników dróg z Averalndu, których postanowiłem zmontować z boxa Empire Archers od GW. 

W składzie bandy występuje maksymalnie dwóch traperów, których postanowiłem pokazać przy pomocy nieco innych wzorów. Widziałem ich jako brodatych zakapiorów, okutanych w skóry i futra upolowanych zwierząt. Barbarzyńcy idealnie się do tego celu nadali.

Edit (za sprawą Micza): gdybyście byli ciekawi, jak ma sie skala barbarzyńców do imperialnych łuczników, to ostatnie zdjęcie da wam odpowiedź. Ważna informacja: modele do Frostgrave odlewane są z około 2-milimetrową podstawką, której nie usuwałem. To pozwala zachować skalę modeli GW.







8 komentarzy:

  1. Dobrze wyszli (z lasu). ;)

    Wzory i malowanie pasuje do tych modeli, będą kontrastować z resztą bardziej cywilizowanej kompanii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wyszli z lasu, chociaż konfiguracja zdjęcia może sugerować co innego ;)

      Przy doborze kolorów celowałem właśnie w kontrast w porównaniu do "mieszczuchów z Altdorfu, czy innego Nuln".

      Usuń
  2. To plastiki do Frostgrave? Bo niesamowicie podobaja mi sie te modele! Malowanie też oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że jestem fanem Twojego malowania i te Averlandzkie dranie bardzo mi się podobają. Ale jak wygląda skala i proporcja w stosunku do modeli gw?? Pytam z czystej ciekawości bo ci dwaj wydają mi się tacy krępi, troche jak krasnoludy z middle eartha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za slowa uznania oraz podpowiedź oczywistości, na którą powinienem wpaść sam: porównanie skali. Dodałem zdjęcie, aby każdy mógł samodzielnie ocenić.

      Usuń
  4. Kapitalna robota i super wykonanie, strasznie podoba mi się użyta paleta barw :)

    OdpowiedzUsuń