sobota, 28 maja 2016

Figurkowy Karnawał Blogowy, XXI edycja - oldschool - Akolici Nurgla

Pora na kolejny post. Inicjatywa Figurkowego Karnawału Blogowego zadziałała na tyle motywująco, że udało mi się wziąć udział w kolejnej odsłonie, w dodatku nie z jednym modelem, a dwoma.

Jak już pewnie wiecie, inicjatywę FKB zapoczątkował Inkub. Polega ona na motywowaniu blogerów związanych z grami bitewnymi oraz modelarstwem do regularnego postowania.  Co miesiąc inny bloger ustala motyw przewodni. W maju jest to oldschool, co niezmiernie mnie ucieszyło, ponieważ bardzo lubię gmerać w odmętach sieci w poszukiwaniu mniej lub bardziej rzadkich modeli.

Tak się składa, że we wrześniu planuję wziąć udział w kampanii Warheim FS. Nie byłbym sobą, gdybym przy tej okazji nie złożył od podstaw nowej bandy. Pierwotnie chciałem grać Zwierzoludźmi, jednak ostatecznie padło na kultystów Nurgla (którzy to już od dawna pełzali mi po głowie). Aby wystawić komplet bohaterów, będę m. in. dwóch akolitów. Odbartych, śmierdzących, smutnych indywiduów, najlepiej wyposażonych w korbacze. Czy to nie idealna okazja, aby pomalować starych flagellantów, którzy akurat zalegają w szafie? 




14 komentarzy:

  1. Nawet nie przypuszczałem, że to modele będą tak dobrze wyglądać w objęciach Papy Nurgla! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że pomimo wieku te modele podczas malowania potrafią pokazać pazur. Da się z nich wycisnąć bardzo dużo. A do Kultu Dzieci Zagłady są niemal jak stworzone :)

      Usuń
  2. Ojej, ale że tacy pobożni flagellanci dołączyli do chorowitych heretyków? Naprawdę dziwne, ale pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam sie zdziwiłem, no ale kultysci skądś sie muszą brać ;)

      Usuń
  3. Dobry patent! Kilku takich się u mnie wala, może rzeczywiście zamiast leżeć w szufladzie powinni zarabiać na życie jako kultyści Chaosu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Burn the heretic! Kill the mutant! Purge the unclean! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra wyszli:) Jakoś trzeba wejść na drogę upadku:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, mroczna kolorystyka, bardzo dobrze korespondująca z utrzymaną w ciemnej tonacji podstawką. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Akurat podstawka była jednym z elementów, które łatwo było przedobrzyć. No ale nawet jestem z nich zadowolony.

      Usuń