niedziela, 3 maja 2020

Garden of Morr - brama oraz mury

https://fatlazypainter.blogspot.com/2020/05/garden-of-morr-brama-i-mury.html
Witajcie! Dzisiaj chciałbym wam pokazać kontynuację prac nad elementami tereny do cmentarza. Będą to cztery elementy: brama oraz trzy kamienne mury. Założenie kolorystyczne spójne z pierwotnie pomalowanym cokołem.

Tak jak pisałem we wcześniejszym poście - wszystkie elementy terenu pochodzą z zestawu Warcry: Corpsewrack Mausoleum. Niemniej ja używam starej nomenklatury i chrzczę ten zestaw starą nazwą: Garden of Morr.

Sposób malowania jest tożsamy z kamiennym cokołem:
- baza to ciemnoszara farba w spraju
- pojedyncze kamienie pokolorowałem Cryx Bane Hughlight od P3
- drybrush kościanym kolorem
- olejny wash czerń+ciemny brąz rozcieńczony White Spiritem
- po wyschnięciu ziemiste pigmenty







13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają, w sumie mega się nie mogę doczekać całego zestawu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mroczne = klimat!!!
    Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ci wyszedł taki bardzo mroczny klimat. Ja też niedługo pochwalę się swoim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo chętnie zobaczę efekty Twojej pracy :)

      Usuń
  4. Ocieka klimatem! I te czaszki, i te róże (dobrze mówię?). Miodzio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest, róże. Zakurzone, ale jednak róże :)

      Usuń
  5. Ładny mur, ładnie przygaszone czaszki i ładne pigmentowe przybrudzenie dołów. Brawo! Jeśli planujesz jeszcze w maju kolejną odsłonę, zapraszam do udziału w Figurkowym Karnawale Blogowym - jakieś mauzoleum byłoby jak znalazł, ale cokolwiek z "ogródka" można dopasować :)
    https://gangsofmordheim.blogspot.com/2020/05/fkb-lxix-umar-krol-niech-zyje-krol.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz skojarzyłem, że przecież "masz pomysł" :D Ciekawe, czy trafiłem! Przypominam się w takim razie serdecznie :)

      Usuń
    2. Work in progress ;)

      Usuń