wtorek, 14 stycznia 2014

For a good start... | Na dobry początek...

So it`s the beginning of a new miniature battle game blog. To be honest, it`ll be about painting and everything painting-related, because recently I haven`t had time to play any miniature game (hope to change it in near future). On my blog I`m going to post everything I think is worth mentioning, helpful and interesting information in my opinion. First of all, I`m going to post my recently-painted minis and WIPs. In the future there will maybe be some tutorials, but it depends on my skills, which are not very developed yet. Also, I want to make some minis' and models' reviews.

To make this post interesting at all - here are some Christmas bulbs beaing eaten by some monsters. I bought them from Scibor Monstrous Miniatures. They were painted for selected friends. They liked them, but they don`t know squat about painting minis.



Oto powstaje nowy blog o szeroko pojętej tematyce figurkowych gier bitewnych. A właściwie modelarskiej otoczce tegoż hobby, gdyż od jakiegoś czasu nie mam ani chwili na jakąkolwiek grę (co mam nadzieję niebawem zmienić). Na łamach w/w bloga mam zamiar umieszczać wszystko to, co wydawać mi się będzie ważne, pomocne i ciekawe dla innych oraz dla mnie. Przede wszystkim jednak pojawiać się tutaj mają postępy moich prac, czy to WIPy, czy skończone malunki. Tutoriale może się pojawią, ale tylko i wyłącznie wtedy, jeśli będę czuł się na tyle mocny, aby cokolwiek komukolwiek podpowiadać. Planuję także recenzować modele i figurki, które akurat uda mi się pozyskać celem pomalowania lub jedynie posiadania.

Aby nie okazać się gołosłownym oraz żeby rozpocząć ruch w interesie - na pierwszy ogień idą popełnione przeze mnie ostatnimi czasy modele bombek pożeranych przez bliżej niedookreślone stworzenia. Modele ze stajni Scibor Monstrous Miniatures. Były to prezenty gwiazdkowe dla osób bliższych, niż dalszych. Osobom tym modele podobały się, ale nijak nie znają się oni na malowaniu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz